Martin-1975, przed przejazdem kolejowym koło elektrociepłowni Karolin, na terenie starej gazowni jest firma Auto szyby - koszt około 450 z montażem
[O1] trudny rozruch gorącego silnika 1.9TDi,AHF110KM SLX
Zwiń
X
-
[O1] trudny rozruch gorącego silnika 1.9TDi,AHF110KM SLX
mam problem z rozruchem gdy silnik jest gorący !.9 TDi 110 KM wres. SLX z 2000r. przebirg 218kkm. usterka sytopniowa narastała, kiedy sie lekko przestudzi silnik odpala. Na zimnym nie na problemu. filtry wymienione. Kupiłem oststnio VAG i myśle że uda mi się po szukać jakis kodów.Krzychu
-
-
Powiem tak: typowa przypadlosc - blad w oprogramowaniu i podejscie ekologiczne.
Vagiem nie podzialas za duzo.
Masz dwa wyjscia : wymienic pompe, wtryski, akumulator i inne elementy majace wplyw na rozruch albo podjechac do tunera by pozmienial Ci mapy rozruchowe.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
ja miałem podobny problem w octavce z 99 r ale u mnie był to problem z silnikiem miał juz za słabe ciśnienie i nie sprężał dobrze. jak silnik był zimny palił ładnie jak sie rozgrzał to trzeba było pare sekund pokręcić zeby zapalił. nie wiem czy to samo może byc u ciebie ale nie zaszkodzi podjechac do kogośzeby ci sprawdził cisnienie w silnikuOctavia Combi Tour Ice+ 1.9TDi AXR 115,2 kucy/265,8 niutonów
Komentarz
-
-
kupiłem ja od znajomego jak miała rzekome 130000 lecz była po dachowaniu i cos tam sie stało z silnikiem że tłok był wywalony czy cos takiego nie pamiętam juz dokładnie bo to było 5 lat temu . myslałem ze pompa mi sie rozwala i pojechałem do warsztatu wyjeli pompę zawiozłem wyrególowałem , naprawiłem a ona nadal paliła jak wczesniej , wtedy wpadli na pomysł sprawdzenia ciśnienia i okazało sie że jest na granicy. ja sie na tym dokładnie nie znam przekazuję to co mi mechanik powiedział u Krzysztofa może to być zupełnie co innego ja opisałem swój przypadekOctavia Combi Tour Ice+ 1.9TDi AXR 115,2 kucy/265,8 niutonów
Komentarz
-
-
Krzysztof Herod, Miałem dokładnie taki sam problem (przebieg 140 kkm). Jeśli Twój przebieg jest prawdziwy to jedź do tunera. U mnie cała robota trwała 20 min. (bez otwierania maski :shock: ). Teraz pali na dotyk.
Zamieszczone przez rob555Powiem tak: typowa przypadlosc - blad w oprogramowaniu i podejscie ekologiczne.90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?
Komentarz
-
-
2i3
-
MALCZO1, a może jeszcze podlecieć na spota poznańskiego poniżej odpowiedni wątek: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3138 Chłopaki wiedzą co i jak i może będą w stenie coś doradzić, sprawdzić VAGiem itp.
Komentarz
-
Komentarz