[O1] trudny rozruch gorącego silnika 1.9TDi,AHF110KM SLX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojto72
    Classic
    • 2008
    • 2

    [O1] trudny rozruch gorącego silnika 1.9TDi,AHF110KM SLX

    Martin-1975, przed przejazdem kolejowym koło elektrociepłowni Karolin, na terenie starej gazowni jest firma Auto szyby - koszt około 450 z montażem
    wojto72
  • Krzysztof Herod
    Classic
    S_OCP Member
    • 2007
    • 17

    #2
    [O1] trudny rozruch gorącego silnika 1.9TDi,AHF110KM SLX

    mam problem z rozruchem gdy silnik jest gorący !.9 TDi 110 KM wres. SLX z 2000r. przebirg 218kkm. usterka sytopniowa narastała, kiedy sie lekko przestudzi silnik odpala. Na zimnym nie na problemu. filtry wymienione. Kupiłem oststnio VAG i myśle że uda mi się po szukać jakis kodów.
    Krzychu

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #3
      Powiem tak: typowa przypadlosc - blad w oprogramowaniu i podejscie ekologiczne.
      Vagiem nie podzialas za duzo.
      Masz dwa wyjscia : wymienic pompe, wtryski, akumulator i inne elementy majace wplyw na rozruch albo podjechac do tunera by pozmienial Ci mapy rozruchowe.
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      • brudnyhary
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 616

        #4
        ja miałem podobny problem w octavce z 99 r ale u mnie był to problem z silnikiem miał juz za słabe ciśnienie i nie sprężał dobrze. jak silnik był zimny palił ładnie jak sie rozgrzał to trzeba było pare sekund pokręcić zeby zapalił. nie wiem czy to samo może byc u ciebie ale nie zaszkodzi podjechac do kogośzeby ci sprawdził cisnienie w silniku
        Octavia Combi Tour Ice+ 1.9TDi AXR 115,2 kucy/265,8 niutonów

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          brudnyhary, To ile to mialo przejechane, ponad pol miliona?? Ile miales cisnienie sprezania na cylindrach??
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • brudnyhary
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 616

            #6
            kupiłem ja od znajomego jak miała rzekome 130000 lecz była po dachowaniu i cos tam sie stało z silnikiem że tłok był wywalony czy cos takiego nie pamiętam juz dokładnie bo to było 5 lat temu . myslałem ze pompa mi sie rozwala i pojechałem do warsztatu wyjeli pompę zawiozłem wyrególowałem , naprawiłem a ona nadal paliła jak wczesniej , wtedy wpadli na pomysł sprawdzenia ciśnienia i okazało sie że jest na granicy. ja sie na tym dokładnie nie znam przekazuję to co mi mechanik powiedział u Krzysztofa może to być zupełnie co innego ja opisałem swój przypadek
            Octavia Combi Tour Ice+ 1.9TDi AXR 115,2 kucy/265,8 niutonów

            Komentarz

            • Kuvel
              Ambiente
              • 2006
              • 138

              #7
              Krzysztof Herod, Miałem dokładnie taki sam problem (przebieg 140 kkm). Jeśli Twój przebieg jest prawdziwy to jedź do tunera. U mnie cała robota trwała 20 min. (bez otwierania maski :shock: ). Teraz pali na dotyk.

              Zamieszczone przez rob555
              Powiem tak: typowa przypadlosc - blad w oprogramowaniu i podejscie ekologiczne.
              - to samo powiedział mechanik :wink:
              90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

              Komentarz

              • maciek1
                Ambiente
                • 2006
                • 155

                #8
                mialem cos podobnego, zminilem akumlator i teraz jest spox
                Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                Komentarz


                • #9
                  U mnie po wymianie akumulatora ten sam problem zniknął

                  Komentarz

                  • paf
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3140

                    #10
                    u mnie też po wymianie akumulatora w AGR się poprawiło bardzo - praktycznie wróciło do normy. aku kręcił ale miał już wtedy 4 lata ponad i w zimę zmarł

                    Komentarz

                    • MALCZO1
                      Classic
                      • 2007
                      • 22

                      #11
                      mam taką samą przypadłość wymieniłem aku ale nie pomogło, 1.9 tdi agr 170000. wyskoczył mi błąd z uziemieniem(masą ) świec. zmieniłem świece ale nie pomogło nie wiem co to może być :evil: :twisted:
                      CEZAR

                      Komentarz

                      • Purchawa
                        Admin
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 8007

                        #12
                        Kurde, problem walkowany nie raz. :evil:

                        Tutaj jest rozwiazanie na 95% przypadkow:
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz

                        • MALCZO1
                          Classic
                          • 2007
                          • 22

                          #13
                          czytałem to, ale podejrzewam jeszcze wtryski(mogą lać), czujnik temp. silnika, przestawiony rozrząd. tyle opcji, nie wiem od czego zacząć. może ktoś zna jakiegoś dobrego szpeca od pomp tdi z poznania lub okolic????czekam na jakiś namiar. pozdr
                          CEZAR

                          Komentarz

                          • JanuszSz
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 2835
                            • Superb II combi (3T5)

                            #14
                            MALCZO1, Na górze strony głównej masz link do Masters Tuning.Znajdź sobie o/Poznań i umów się na naprawę. :P
                            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                            Komentarz

                            • Bazyli76
                              Rider
                              • 2006
                              • 487

                              #15
                              MALCZO1, a może jeszcze podlecieć na spota poznańskiego poniżej odpowiedni wątek: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3138 Chłopaki wiedzą co i jak i może będą w stenie coś doradzić, sprawdzić VAGiem itp.

                              Komentarz

                              • giiiienek
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 242

                                #16
                                sam. nie chce odpalic na ciepłym bo jest blad komputera wystarczy odpiąc wtyczke od temperatury i bedzie odpalał ok . mozna to zrobic podpinaja cos i w momecie odpalania daje sygnał do komputera ze jest niska temperatura i pali ok cena zrobienia czegos takiego 150zł

                                Komentarz

                                • m.p
                                  Classic
                                  • 2007
                                  • 31

                                  #17
                                  temat znany już na forum(mapy rozruchowe+kąt nachylenia pompy wtryskowej) mam u siebie to samo,dla tunerów roboty na pare minut a koszt :shock: ,ale tylko oni to zrobią (żaden serwis nie jest w stanie tego zrobić).

                                  Komentarz

                                  • magart
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 146

                                    #18
                                    Standard, tak jak pisał kolega powyżej.
                                    Osobiście byłem przy takiej naprawie, kosztuje nie mało, ale ogranicza się tylko do programowania komputera. Później odpala na dotyk...
                                    a jednak GOLF...

                                    www.magaczewski.pl

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Kosztuje nie malo, bo do wykonania czegos takiego trzeba miec raz sprzet ( nie mowie o pirackich klonach kabli) oraz checksumy do programu sterujacego praca silnika, a to tez kosztuje troszke i to sie sklada potem na cene koncowa. To jest tak samo jak z chiptuningiem
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • giiiienek
                                        Ambiente
                                        • 2007
                                        • 242

                                        #20
                                        mi akurat zaproponowali zrobienie tego w servisie a utoryzowanym skody . a wy ile za to zapłaciliscie??

                                        Komentarz

                                        • m.p
                                          Classic
                                          • 2007
                                          • 31

                                          #21
                                          ja jeszcze nie zrobiłem ale ceny to od 400 do 700

                                          Komentarz

                                          • dczarniawski
                                            Classic
                                            • 2008
                                            • 5

                                            #22
                                            zobaczymy co kupiłem. lecę do sklepu po baterię.
                                            :arrow:

                                            Komentarz

                                            • damian
                                              Ambiente
                                              • 2007
                                              • 178

                                              #23
                                              u mnie też tak było, na gorącym bardzo ciężko palił. Wymieniliśmy baterię i jak ręką odjął
                                              Chcesz zarobić przez internet ??

                                              Komentarz

                                              Pracuję...